Bøger om trafikhistorie, busser, lastbiler og lidt til ...
Bestilling af bøger
Husk at du også kan bestille de allerfleste af vores bøger hos din lokale boghandler (eller netboghandler). Hos din lokale boghandler sparer du portoen - og ofte kan boghandleren levere hurtigere.
Du kan også bestille vores bøger hos Jernbanebøger. Se mere her.
Er du medlem af Bushistorisk Selskab kan du købe vores busrelaterede bøger til en særlig medlemspris. Du skal bestille hos Bushistorisk Selskab - se mere her.
Søg efter noget ...
Nyhedsmail
Hvis du er interesseret i nyheder fra os kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev ved at udfylde felterne herunder. Vi sender nyheder ud nogle gange om året eller når der er nye bøger på vej.
Seneste udgivelser
Bestilling af bøger
Busstoppesteder i Danmark 298 DKK + porto Se mere her
Når du handler med os skal du være opmærksom på dette:
Forbehold Der tages forbehold for trykfejl, udsolgte varer og afgiftsændringer. Ret til prisændringer forbeholdes.
Priser Priserne i vores katalog er incl. moms, men excl. porto. Ret til ændringer forbeholdes. Send os en mail hvis du bestiller fra et andet land - så vender vi tilbage med en særlig pris.
Kredit Hvis vi giver dig kredit fremgår betalingsfristen af fakturaen. Normalt er den 10 dage fra fakturadato. Hvis vi må rykke for betaling lægger vi første gang et gebyr på 50 kr oven i det beløb der rykkes for. Hvis vi herefter skal rykke yderligere er gebyret 100 kr. pr. gang.
Levering Normalt ekspederer vi ordrer fra dag til dag. I ferieperioder kan der være forlænget ekspeditionstid (1-2 uger). Du får besked om dette når du bestiller.
Vi sender varerne ud med PostNord som Postpakke Home (= Pakken leveres på din adresse) eller Postpakke Collect (= Du skal hente pakken på et posthus eller i en pakkeboks). Leveringsmåde angiver du selv når du bestiller.
Returret Der er fuld returret på dine varer inden 14 dage. Hvis varerne returneres skal de være i samme stand som da de blev modtaget.
Ved returnering af varer betales forsendelsesomkostningerne af kunden. Dette gælder naturligvis ikke, hvis der er tale om beskadigede varer eller fejlleverancer.
Persondata I forbindelse med udsendelsen af nyhedsbreve og salg registrerer og opbevarer vi visse data om vores kunder. Det er nødvendigt for at kunne sende varer, udsende nyhedsbreve og lave fakturaer.
Disse data er navn, adresse, e-mail og telefonnummer/-numre, samt oplysning om hvilke varer du har købt. Desuden registrerer vi, hvis du har givet os tilladelse til at sende dig nyhedsmails.
Iht. regnskabslovgivningen skal vi gemme oplysninger om købte varer.
Vi videregiver data til leverandører af IT- og regnskabsrelaterede ydelser for at kunne udføre administrative opgaver, regnskab og hosting af IT-ydelser.